poniedziałek, 24 września 2018

E.Leclerc Warszawa Bielany

Warszawa Bielany, Chomiczówka, Aspekt 79

Reklamacje w markecie E.Leclerc są niepożądane, a osoba zgłaszająca się z reklamacją jest odsyłana od stoiska do stoiska i traktowana jak natręt nękający personel. Nawet kierownik tej placówki zachowuje się niegrzecznie, opryskliwie a nawet obraźliwie. Tutaj nie przestrzega się hasła: "klient nasz pan", a raczej preferuje się stwierdzenie: "wiedziały gały co brały" i niech nie zawracają głowy pracownikom sklepu.

Dnia 24.09.2018 (płatność 11:24, kasa 6, kasjer nr 74) kupiłam film DVD pt. WRÓG NUMER JEDEN, wersja książkowa, w promocji za 9.99 zł. zapakowany w folię. Po przyniesieniu do domu i zdjęciu folii okazało się, że nie ma krążka DVD z filmem, czyli nabyłam samą okładkę. :( Sklep mnie oszukał!!!

Po południu poszłam do sklepu z reklamacją. Nikt nie przeprosił mnie za to nie fortune zdarzenie, a kierownik zmiany niemalże insynuował, że to ja jestem złodziejką i osobą wyłudzającą. Strach cokolwiek reklamować w tym markecie!